söndag 26 februari 2012

Skolväska

Har kämpat några eftermiddagar med en väska som skulle varit klar lagom till skolan började i höstas men tiden räcker inte alltid till. Milda fick välja tyg och har kommit med förslag på hur väskan ska se ut.
Jag letade runt efter mönster på nätet och hittade ett som såg bra ut men efter att jag läst igenom det hundra gånger så kom jag fram till att jag inte skulle kunna hålla mig till det. Och därför blev det plockat ideér från olika håll.
Har en mycket nöjd tjej nu som kommer att ha den snyggaste väskan i skolan :)


Stort lock fram


Två fickor under locket.

Jag lyckades inte ta några bra bilder i väskan. Det blev bara ett enda virrvarr och man såg inte vad som var vad. Väskan har dragkedja och stort utrymme för böcker och en mindre innerficka.  På utsidans kanter har jag använt det blå tyget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar