tisdag 28 februari 2012

Att det ska va så svårt!!!

Kämpar med att få en rund botten på yogaväskan men efter några försök får jag känna mig besegrad med att inte får till det. Min botten blev mer trekantig än rund. Skulle vilja ha en steg för steg beskrivning...
Efter försöken med botten  så blev det mesta felsytt. Bandet hamnade på insidan och jag kände mig mycket irriterad över att allt skulle vara så krångligt.
Hoppas nu att det blir lugn och ro på väg till och från yogapassen då väskan är med. :)


Tänkte ha ett snöre längst upp för att kunna dra ihop väskan men eftersom mattan inte är speciellt hal så åker den inte ut av sig själv.
Bandet är brett för att inte skära in i axeln. 


Tycker att tyget är så snyggt så det kommer att användas tills det inte finns något kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar