lördag 5 september 2009

Här är den...



Det kändes som julafton då jag packade upp maskinen.. men oj vad svårt att förstå alla funktioner. Det kommer nog att ta ett tag innan jag fattar vad vågar ratta på. Men om jag minns rätt så kände jag lika då den gamla var ny. På ett vis känns det lite trist att den gamla trygga är borta..

Den lilla svarta/vita väskan är klar nu, för 15cm raksöm gick fint att sy. Tyvärr kommer det att dröja ett tag innan jag kan ta mig tiden att sy något annat då det är lite studier som tar all ledig tid och lite till.. Suck och stön!

1 kommentar:

  1. Haha... Jag sitter just nu och trär i resår i min "nya" (läs omsydda) tunika samtidigt som jag kollar lite bloggar. Simultanförmåga.... Maken och barnen får stå ut med min symaskin på matrumsbordet. Så kan jag komma och gå och sy litegrann mellan varven....
    Jag är djupt avundsjuk på din nya maskin....=D
    Vad studerar du för något?

    SvaraRadera