tisdag 31 augusti 2010

Symaskinsproblem löst!

Efter ett litet ingrepp i symaskinen och det visade sig att det var en massa trådar inne i maskinen som gjorde att det inte gick att sy.. men nu fungerar den igen. Jippi!! men fortfarade är det bara vardagsreparationer av bland annat kläder...

Här är ett av projekten som jag var tvungen att lappa ihop. Katten gjorde sitt avtryck på Mildas träningströja.

Jag har tänkt mycket innan jag kom på vad jag skulle göra med hålen. Bilden är inte så bra och hålen syns inte så mycket men så går det när man låter andra ta bilder.. ( inte riktigt samma teknik att ta på tyger när man är van att ta på porslin..)

Inte det lättaste att lappa ihop när hålen satt på så olika ställen och jag är säker på att det finns bättre lösningar men så här blev mitt resultat.


Vad sa då Milda???

2 kommentarer:

  1. Ja... Vad sa Milda? Tycker att det ser helt okej för att inte säga riktigt fint ut... Skickade dig en inbjudan. Hoppas du kan ta dig in till mig på den!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Du är en så snäll mamma! Det finns ingen annan än jag som har en sån här:)
    Jag är nöjd med den kommentaren:)
    Tack för inbjudan!

    SvaraRadera