tisdag 20 oktober 2009

Lite stulen tid....



Har lite abstinens nu när jag inte har tiden till att sitta och sy.. Jag har tittat på maskinen och längtat men nu ikväll så blev suget för stort och jag var bara tvungen att göra något...
Milda gillar sin blommiga väska jättemycket men hon vill så gärna kunna slänga den över axeln. Blev lite trångt nu när vinterjackan kom på och väskan var ju förstås gjord efter ett mönster som jag fick tolka själv och då blev det som det blev..
Hennes önskemål denna gång var att det skulle vara en stor ficka med dragkedja i väskan och nyckelband.
Har tagit karbinhakar från gamla nyckelband men nu var det slut på dom så nu måste jag ut och leta efter billiga nyckelband eller köpa nya karbinhakar, vem vet vad dom kan kosta.

6 kommentarer:

  1. Jättefin väska, önskar att jag kunde detta också! Ha ett skönt veckoslut! Anna-Karin
    livetharochnu-akh

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Ja du, karbinhakar är inte lätt att hitta billigt! Hos Panduro får man betala 21:- för 3 stycken. Själv har jag handlat hos "Lekolar" (genom jobbet) där jag fick 25 stycken för 65:- + moms. Säg gärna till om du finner något ställe som säljer billigt =)

    SvaraRadera
  3. Tack för tipsen! Kan man som privtperson köpa hos Lekolar? För det var ju väldigt billigt. Skulle jag hitta billigare så meddelar jag dig :)

    SvaraRadera
  4. Hei, send meg adressen din på mailen min; kortogsom@hotmail.com
    så skal jeg sende deg en liten gave, man kan jo ikke gå uten god julesjokolade!!
    Fredrikke :o)

    SvaraRadera