onsdag 5 augusti 2009

Allt jag försökt mig på dom senaste dagarna har bara gått åt skogen...
Försökte att göra ett porslinssmycke men jag hade sönder både kapskiva och en borr och porslinet gick också i bitar..

Skulle sy en liten portmonä modell tetra men kardborreband fungerar inte kom jag fram till.. Annars var den lätt att sy men jag ska göra nytt försök igen men kardorrebanden låter jag bli.

Håller på med en väska som brukar normalt bara ta en timme att sy men det mesta jäklas och att sy fickor går bara inte. Dom hänger värre en en hängmatta och allt man försöker lägga i faller nästan ur...



När vi bodde i Norge så hittade jag en gammal sjukhussäng för barn som stod och rostade. Efter slipande och målande så blev den riktigt fin. Har använt den som säng till barnen men är nu en dagbädd och är riktigt bra att leka koja i.
Igår kväll sydde jag klart projekt som jag påbörjade för nästan ett år sen. Kuddarna är äntligen färdiga men jag vet inte om detta ser så fint ut på bild. Tyget kommer från Ikea.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar