måndag 9 april 2012

Väsktillverkningen fortsätter

Då är den tredje väskan färdig och om en vecka får den en ny ägare.. Hoppas bara att färgen blev rätt?!
Här blev barnen glada och ville ha den själva. För dom här väskorna kan svälja ett mindre barn utan problem ;) Lillen har provat och tyckte att det var en skojig koja men upptäckte ett problem med att det inte gick att öppna när man hade stängt den..


Det hinner nog bli någon väska till då jag bara är halvägs igenom utbildningen till yogainstruktör i medicinsk yoga.. Den bästa utbildning jag någonsin gått. Man börjar träffarna med att yoga och man blir såå avslappnad. Hemläxan är att göra ett yogapass varje dag och lära ut passet till nära och kära tills nästa gång man träffas på kursen.
Jag trivs så bra med det här :)

2 kommentarer:

  1. Dina väskor är jättefina! Utbildningen låter toppen. Var är det du läser?

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Väskorna är riktigt roliga att göra :)
    Jag håller på att utbilda mig till instruktör inom medicinsk yoga. Det är IMY- Institutet för Medicinsk Yoga som håller i utbildningen.

    SvaraRadera