onsdag 3 februari 2010

Piñatadax igen!!



Då var det dags att med nästa piñata och denna gång till Lillens 4-års kalas. Han ville ha ett klot som såg ut som en eldboll men under tiden vi höll på att klistra så kallade han den en kyckling. Så en färgsprakande kyckling blev denna piñata.

I helgen kommer ett gäng med 4-5 åringar på kalas och på bordet ska det dukas upp med massor av chokladbollar, tårta och saft.
Ett kort litet inlägg för nu är det dags att återgå till att översätta ett par artiklar om baby shake syndrome som är en andra inlämnings uppgiften på 3 veckor.

Ha det gott, igelkott!

2 kommentarer:

  1. HOPPAS att ni kan hålla er friska till helgen då.... Det verkar ju som om ni aldrig är annat än sjuka!
    Snygg piñata!
    Min "bebis" blir 5 år i april! Jag ska försöka mig på att fixa till en piñata då.... Använder du ballong som grund eller?
    Kramkram Helena

    SvaraRadera
  2. Ja det är bara att hålla tummarna att ingen blir sjuk igen..
    Jag använde en jätteballong men till detta kalas som är ett mindre kunde jag använt en vanligt ballong. Det blir ju fruktansvärt mycket godis om man nu skulle fylla upp den.

    SvaraRadera